niedziela, 8 stycznia 2012

WTF?!!

Jestem w rozsypce.Okazuje się ze coś co my czasem nazywam uczuciem może się okazać czyimś...wypaczeniem.
Nic więcej nie napiszę.

A jednak napiszę.
 Oglądaliście "Millenium"? Ale szwedzką wersję, pokuszę się o określenie "oryginalną", a nie tą hollywoodzką?
Tak sobie pomyślałam że historia lubi się powtarzać, więc tak gdzieś w okolicach 16 urodzin mojej córki zakupię sobie maszynkę do tatuaży, gdyby na jej drodze miała stanąć taka młodsza kopia Pana Jarka.
A co, wolno mi, nie?

1 komentarz:

  1. Aniu, wiesz że Ciebie zawsze czytam, czasem komentuję, a czasem nie, ostatnio widziałam Ciebie w "Mieście kobiet", muszę powiedzieć, iż fajna z Ciebie babka, podobało mi się jak rozmawiałyście na antenie.Napisz mi, jak możesz nawet na priwa o co chodzi, może pocieszę, doradzę, pomogę? na pewno zachowam dla siebie.
    na maila marysienka10@poczta.onet.pl.
    Pozdrawiam
    Mary

    OdpowiedzUsuń